Putujem svijetom, al' Bosne nema...


Long time no see :)
Bilo se na godisnjem, pa eo' nas back to basic!

...da skratim, sjedim ja u nekoj basti u Sarajevu, kafica, cvike ovo ono, i tu suplja sa rajom.
Tema kako treba ici putovati, zbrisat iz BiH i slicno.
Pitam ja ovog jednog jel' bio na kanjonima Rakitnice?
Kaze nije!
Jesil' bio u Umoljanima?
Kaze nije!
Dobro, jesi li bio na vodopadima u Jajcu...
Nije!
Boracko, Jablanicko...
Ma bio sam kad sam bio mali, prolazio, vidio...

Eh bio je u Mostaru, ima na mobitelu sliku na Starom Mostu.
Aplauz.
Opet da skratim...
Imas' ljepotu ispred nosa. Ni sam nisam bio svjestan dok nisam otisao iz BiH...
Ne bih sad da ja nesto pametujem i slicno, ali fakat, toliko lijeph mjesta na Balkanu, 2 zivota da zivis ne bi sve uspio obici...
3 slike za pocetak, bit ce jos kasnije...
® All Rights Reserved - Na slici je jedan veliki gospodin Luca :)

Lijepe slike Bosne:
Jablanicko Jezero



Bjelasnica, put ka Umoljanima



Umoljani, Stecci



Comments

Popular Posts